nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn: Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz

 Zamawiający:

Gmina Brzostek                                              Brzostek, 05. 08. 2016 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

znak sprawy:  IZP. 2600.44.2016

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Zamawiający, zawiadamia, że w trybie zapytania cenowego na zadanie:

 

„Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie biologicznej

oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz”

 

jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 5 złożona przez:

 

E.Inwest Katarzyna Kuchnicka ul. Staszowska 40A, 28-230 Połaniec

 

- cena: 104 181,00 zł brutto, słownie: sto cztery tysiące sto osiemdziesiąt jeden złotych 00/100

- gwarancja jakości: 36 miesięcy

- termin wykonania zamówienia: do dnia 15.11.2016 r.

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza (oferta nr 5) wybrana została zgodnie z kryterium: cena (waga 100 %). Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100,00.

 

Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom:

 

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena brutto,

 

Liczba punktów

 

1.

PPU DOMED Sp. z o.o. ul. Bystrzycka 26, 54-215 Wrocław

135 054,00

77,14

 

2.

ECOKUBE Technologie Ochrony Środowiska ul. Wólczańska 128/134 90-527 Łódź

198 645,00

52,46

 

3.

KOM-BUD-INSTAL Zakład Usługowo-Handlowy inż. Zbigniew Nowak, ul. Wielopolska 206, 39-200 Dębica

138 375,00

 

75,29

 

4.

Zakład Usługowo-Handlowy Kominiarstwo WOD-KAN-CO-GAZ Jan Nowak, ul. Wielopolska 206, 39-200 Dębica

148 830,00

70,00

5.

E.Inwest Katarzyna Kuchnicka ul. Staszowska 40A, 28-230 Połaniec

104 181,00

100

                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Brzostku

wz. Burmistrza

Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza

 




Wyjaśnienie do pytania







Znak sprawy: IZP.2600.44.2016 Brzostek 12.07.2016 r.

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn.:

 

„Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie

biologicznej oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół

w Siedliskach-Bogusz”

 

Postępowanie o wartości nieprzekraczającej 30 tyś. euro, prowadzone

w sprawie udzielenia zamówień publicznych,

w stosunku do których nie stosuje się ustawy Zamówień Publicznych.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

tel./fax 14 68 03026, 14 68 03 025

www.bipbrzostek.mserwer.pl

e-mail:    zamowienia@brzostek.pl

REGON: 851661085   NIP:     872-22-23-191

 

2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres opracowania:

Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obiektów Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz”

 

Wspólny Słownik Zamówień:

71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

45.00.00.00-7 Roboty budowlane,

45.23.24.10-9Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45.23.24.21-9Roboty w zakresie oczyszczania ścieków,

45.25.21.27-4Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

 

Zakres przedmiotu zapytania:

Zakres robót będzie obejmował wykonanie przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Zespołu Szkół w Siedliskach Bogusz – w tym:

  • opracowania projektowego oczyszczalni ścieków i planu zagospodarowania terenu uwzględniającego ewentualną wymianę istniejącego przyłącza kanalizacyjnego do budynku szkoły z częścią instalacji wewnętrznej, sposób odprowadzenia ścieków oczyszczonych, uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli okaże się niezbędne), przedmiar robót i kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, uzyskanie warunków zasilania energetycznego i zapewnienia dostaw energii elektrycznej,
  • dostawę i montaż oczyszczalni,
  • uruchomienie oczyszczalni, dokonanie rozruchu technologicznego oczyszczalni, indywidualne przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji oczyszczalni, a także przekazanie instrukcji obsługi (DTR) oraz wykonanie badań w zakresie skuteczności oczyszczania (wymagane są badania oczyszczonych ścieków wykonane przez akredytowane laboratorium),
  • pełnienie nadzoru autorskiego,
  • dokonanie niezbędnych odbiorów, wykonanie i przekazanie Zamawiającemu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich stosownych i niezbędnych pozwoleń i uzgodnień na wykonanie i eksploatację wykonanej oczyszczalni ścieków.

 

Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskiwania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji.

 

Kompletne opracowanie projektowe ma pozwolić Wykonawcy na zgłoszenie w imieniu Zamawiającego przedmiotowych robót zgodnie z Prawem budowlanym do Starostwa Powiatowego w Dębicy.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.

 

2. Postanowienia, założenia i wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

 

Wytyczne dotyczące oczyszczalni ścieków:

 

  • Zamawiający wymaga zaprojektowania, dostawy i wybudowania (montażu) przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków spełniającej wymagania Dyrektywy Unii Europejskiej 89/106/EEC oraz odpowiadającej wszystkim standardom PN EN 12566-3:2005+A2:2013 lub nowszym obowiązującym na dzień dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.
  • Usytuowanie oczyszczalni powinno odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
    z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki
    i ich usytuowania (Dz. U. z 2002 Nr 75, poz. 690 z póź. zmianami),
  • odprowadzenie oczyszczonych ścieków w ramach istniejącej na działce kanalizacji odprowadzającej.

 

Oczyszczalnia ścieków ma się charakteryzować:

  • prostym rozwiązaniem konstrukcyjnym,
  • niskim kosztem montażu,
  • niskim kosztem eksploatacji,
  • pozytywnym oddziaływaniem na środowisko,
  • możliwością obsługi nie wymagającej specjalistycznej wiedzy,
  • pozwalającej pracować co najmniej 24 godziny w przypadku braku zasilania energetycznego,
  • uwzględniać przepustowość zależną od liczby użytkowników: przedszkole - około 40; szkoła podstawowa - około 110; gimnazjum - około 150; mieszkania - około 30 (w tym kuchnia obsługująca około 250 uczniów).

 

Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia lub wniesienia uwag w terminie 15 dni od daty podpisania umowy wstępną koncepcję projektową wraz z projektem zagospodarowania terenu (Zamawiający załącza kopię mapy zasadniczej obejmującą przedmiotową działkę 1114/6 z zaznaczonym sugerowanym terenem pod lokalizację oczyszczalni) oraz wstępne oszacowanie kosztów, wykonane w oparciu o wstępne wytyczne Zamawiającego.

 

Dokumentację projektową należy opracować na podstawie aktualnych przepisów prawa a w szczególności:

ü  Ustawy Prawo Budowlane,

ü  Ustawy o Zagospodarowaniu Przestrzennym,

ü  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

 

Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w zakresie rozwiązań technicznych opracowanej dokumentacji technicznej.

Cena oferowana przez Wykonawcę zawiera wszelkie koszty z tytułu przejętych przez Zamawiającego praw autorskich oraz z tytułu przyszłego nadzoru autorskiego.

Z chwilą wypłacenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia Wykonawca projektu przenosi w całości na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe.

 

3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia publicznego określonej w Umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

 

4.Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogą elektroniczną zamowienia@brzostek.pl, za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Stanisław Król, tel. 14 68 03 003

 

5. Termin wykonania zamówienia:   do 15.11.2016 r.

 

6. Przy wyborze Zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – znaczenie kryterium – 100% (100 pkt.)

Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową  brutto za całość przedmiotu zamówienia - 100 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.

Liczba punktów z pozostałych ofert wyliczona zostanie wg następującego wzoru:

                        C = Cn/Co * 100

              gdzie:

              C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

              Cn – cena brutto oferty najtańszej

              Co – cena brutto ocenianej oferty

W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Z wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania cenowego.

 

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b)      posiadania wiedzy i doświadczenia,

c)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu wykonawca składa oświadczenie – w załączniku nr 1.

 

8. Istotne postanowienia umowy:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania cenowego.

 

9. Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania cenowego wraz z wypełnionym zał. nr 1a do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Brzostku, lub przesłać droga pocztową na adres Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, nie później niż do dnia 27.07.2016 r. do godz. 12:00

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek w dniu 27.07.2016 r. o godz. 12.10.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

W trakcie spotkania zamawiający poinformuje wykonawców o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy wykonawców oraz ceny poszczególnych ofert.

W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe.

 

11. Opis sposobu obliczania ceny:

1)      Cena oferty to cena przedstawiona przez wykonawcę w ofercie.

2)      Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiązującymi przepisami. Wykonawca określi w ofercie cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia.

 

12. Termin i warunki płatności:

Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy będzie regulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu faktury przez Wykonawcę na wskazany przez niego rachunek bankowy.

Fakturowanie odbywać się będzie jednorazowo, fakturą końcową.

 

13. Informacja na temat zakresu wykluczenia:

Z postępowania o zamówienie publiczne zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c)      pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie – w załączniku nr 1.

 

14. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

1)       Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:

a)      wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej,

b)      zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,

c)      wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

2)      Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

 

15. Inne postanowienia:

1)      Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.

2)      Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.

3)      Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu cenowym.

4)      Składający ofertę pozostaje związany nią przez okres 30 dni.

5)      Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.

6)      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz „Oferta” – załącznik Nr 1
  2. Formularz „Specyfikacja do oferty cenowej za opracowanie dokumentacji projektowej” – załącznik nr 1a,
  3. Projekt umowy – załącznik Nr 2,
  4. Mapa poglądowa.

 

 

 

Brzostek, dnia 12.07.2016 r.

                                                                                                                     

 

Zamawiający:

Burmistrz Brzostku

 Z up. Adam Kostrząb

Zastępca Burmistrza

Do pobrania:

Formularz ofertowy wraz ze specyfikacją cenową

Projekt umowy

Mapa poglądowa

 

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 12 Lipca 2016
data modyfikacji: Grzegorz Kudacz / 2016-08-05 22:01:48
data wyworzenia: / 12 Lipca 2016